Etiketter

, , ,

Gamla, slitna träsoffor som länge tjänat som välsuttna köksmöbler kan lätt vakna till nytt liv.

Här har man tagit vara på den underbara möbeln som barnsäng och känslan är speciell. Det är inget massproducerat utan snarare personligt och ombonat.

Vi sover själva i en gammal kökssoffa som vi dragit ut och lagt in två madrasser + en stor bäddmadrass i. Så det här konceptet känns bekant och jag tipsar gärna om idén både för vuxna och barn…liknande säljs ofta på Blocket för en spottstyver.

Foto: pinkwallpaper.blogspot.com

Jag hittade bilden ovan på Pinkwallpaper.blogspot.com och just här har de toppat prinsesskänslan med en kunglig himmelsäng och en tjusig kristallkrona i taket.

Ljust och pastelligt, en mjuk matta att sitta och leka på samt ett stort fönster som släpper in massor av ljus! Skön känsla, takhöjden gör mig knäsvag och jag drömmer mig bort en liten stund.

