Etiketter

, , , , , , ,

Fullkomligt ljuvliga.

Det är min personliga och spontana reaktion när jag för första gången fick syn på dessa illustrationer.

Eftersom jag även själv älskar att illustrera ger mig dessa bilder en enorm inspiration och de sprider ett lyckorus inombords.

Ett helt rum tapetserat av den här tjejen skulle kännas som en omsvepande saga, men även en ensam vacker bild kan lyfta stämningen i ett barnrum.

Illustratören heter Laura di Francesco, hon är italienska och bor i Stockholm. Hon har en fantastisk känsla för form, detaljer och motiv. Jag är såld!

OM du liksom jag blir lika knäsvag har DU NU chansen att VINNA EN SIGNERAD ILLUSTRATION ”Lily and the frogs” (motiv nedan) i en utlottning.

Illustrationen är tryckt i A3 format, tryckt på vitt lite tyngre 250g/m papper.

Gör så här: Beskriv kort ditt drömrum utifrån om du hade varit 5 år! Använd kommentarsfältet nedan. Tävlingen pågår from NU tom 28/11, då en vinnare dras!

Lycka Till!

