Etiketter

, , , , , , , , , , ,

Efter ett par dagars jobb i New York har jag haft möjligheten att få spendera en fantastisk ledig & solig lördag i städernas stad! Jag är fullkomligt förälskad i den magiska känslan som staden bjuder på.

Min lediga dags fokus var att njuta av atmosfären och suga i mig inspiration för barnrumsinredning…

Det är ju löjligt lätt att bli frestad av att spendera storkosingen på saker man inte visste att man hade behov av, men jag har försökt att behärska manin…budgeten är begränsad och att fotografera underbara saker ger mig också en tillfredsställelse! Jag blir nästan lite vimsig (-are), men det är underbart godis för ögonen.

Foto: Frökenbauer

Drömmar är gratis, liksom fönstershopping! Bilderna på näthinnan kan jag leva länge på!

Upplevelsen av de här miljöerna är ett rent nöje, men mina trötta & kollapsade fossingar har definitivt övrigt att önska .

Här kommer ett litet axplock av lördagens små ljuva ögonblick. Hoppas att jag kan smitta av mig med en smula inspiration för färg!

