Etiketter

, , , , , , , , , ,

LAMPIONS…det var kärlek vid första ögonkastet..

Jag fick syn på den här bedårande lampan i ett album på Styleroom för några månader sen och klickade mig sedan vidare till den underbaraste av nätbutiker LillaTussilago.
Två fantastiska flugor i en liten smäll…

När lampan äntligen nådde butiken från tillverkaren för några veckor sen, var förväntningarna stora för den som väntat på något gott…

Nu har FINISEN anlänt, packats upp ur sin kartong och provhängts i tjejernas rum. Där får den bo in sig lite och vänja sig vid vårt hus, medan jag funderar ut i vilket rum den bäst kan komma till sin rätt. Sen måste jag ju även införskaffa en sladd och glödlampa, det ska bli en sladdvariant i färg hade jag tänkt..vilken dag som helst…

Jag gillar lampans härliga pumpaform, att tyget är fint skirt och att mönstret är så rosigt romantiskt!

Det blev en lampa med duvgrå bas för vårt hem, medan jag även beställt en lampa med en fantastisk grön bas till ett kommande barnrum som håller på att pimpas. Men mer om det rummet kommer så småningom!

