Etiketter

, , , , , ,

…endast Fröken Bauer är vaken…

SEMESTER! Underbara känsla.

Första dagen (som var igår) inledde jag tillsammans med min äldsta dotter Olivia.

Det blev en tur in till stan och hand-i-hand utforskade vi de stora varuhusens skyltfönster, såg en princessfilm på bio (Prinsessan Lillifee) mysfikade på Wienerkonditoriet och köpte några julklappar.

Höjdpunkten för henne var dock själva bussresan och tunnelbaneupplevelsen!

Nu börjar pulsen efter jobbets högtryck långsamt gå ner och jag har sjunkit ner i soffan och njuter av tystnaden.

Granen är äntligen på plats, pyntad och stämningen på plats.

Barnen sover, fler semesterdagar väntar, en kopp varm choklad värmer kroppen och veden knastrar i brasan.

I år önskar jag mig helst av allt bara TID i julklapp.

Tänk om man kunde få ett sånt presentkort? Vilken lyxig grej…

GOD JUL TILL ER ALLA & tusen kramilurer,

Jeanette

