Dagarna svischar fram och de olika aktiviteterna har avlöst varandra. Jag tankar ständigt nya intryck!

Både huvudet och fossingarna är en smula slitna. Men vi har kul och det är huvudsaken!

Det här är en intensiv vecka med stort I som bara har påbörjats.

Sedan i fredags har vi hunnit med en flygresa över Atlanten, turboshopping, sightseeing, långa promenixer, massor av måltider med en miljard kalorier, fest och mycket skratt.

Topp tre hittils är:
1.”Top of the Rock”, dvs utsikten från taket på Rockefeller Center. Fantastiskt att se stan från det här perspektivet, mäktigt!

2.”230 Fifth”  som var takbaren vi besökte igårkväll! Jag lämnade systemkameran på hotellet, men jag tänkte norpa några bilder som kollegor tog. Häftigt ställe med utsikt över stan och möjlighet att även gå ut o sitta under stjärnhimlen och sörpla drinkar. De hade både infravärme och lånade ut fleecerockar!

3. Söndagens skridskoåkning i Central Park. Min balans på skridskor ligger på Bambis nivå, obefintlig med andra ord. Men tillsammans med bästa kollegorna gjordes hela aktiviteten och den underbara omgivningen hela grejjen till en kul upplevlese.

Sen har jag även förälskat mig i en ny inspirationskälla…

”Anthropology” är namnet på den butik som får mitt hjärta att bulta lite snabbare.

Dreglandes gick jag omkring och drömde mig bort en stund och fick en massa nya idéer. Här skulle jag kunna flytta in och bara njuta av alla kreativa installationer butiken ständigt förnyar inredningen med.

Nu ska jag sova och ladda batterierna inför morgondagen…nu är helgen över och imorgon börjar allvaret!

Ha en fin start på veckan!

