Etiketter

, , ,

Med barnens intåg i mitt liv har jag fått upp ögonen och intresset för fina barnkläder.

Strax före jul sprang jag på ett märke jag inte tidigare sett och blev löjligt förtjust i deras design av barnkläder. Kärlek vid första ögonkastet ♥

Rockigt, sött och tufft för både små killar och tjejer.

Prickigt och randigt är mina favoritmönster på barnkläder och här förekommer dessa mönster ofta  och med en snygg design på plaggen.

Bild lånad från Rockefella, Foto: Serhat ÖzdemirBild lånad från Rockefella, Foto: Serhat ÖzdemirBild lånad från Rockefella, Foto: Serhat Özdemir

>Bilder lånade från Rockefella, Foto: Serhat Özdemir<

Gillar du stilen lika mycket som mig, så har du nu chans att vinna din favorit!

Var med och TÄVLA!

Gör såhär:

Klicka in dig på Rockefellas hemsida www.rockefella.se och bläddra i vår/sommarkatalogen.

Välj ut din favorit:  tjej eller killmodell!

Ange nedan i kommentarsfältet vad ditt favoritplagg heter samt önskad storlek och du är med i tävlingen!

En slumpmässig vinnare dras måndagen den 14 mars.

Lycka till!!

Bild lånad från Rockefella, Foto: Serhat ÖzdemirBild lånad från Rockefella, Foto: Serhat ÖzdemirBild lånad från Rockefella, Foto: Serhat Özdemir

>Bilder lånade från Rockefella, Foto: Serhat Özdemir<

