Etiketter

, , , , , ,

Nu var det länge sen jag delade med mig av något pyssel!

Ibland snöar jag in på vissa material och just nu är det papper som är erbjuder en värld av möjligheter.

Det här pysslet är lätt fixat och enkelt att göra tillsammans med barnen en regnig dag!

Jag har tidigare tipsat om den enkla vimpeln med rundlar som jag klippt ur papper och fäst på ett snöre… kika in HÄR!

Nu använde jag mig av samma teknik dvs att rita rundlar på mönstrade papper och klippa ut.

Sen fäste jag de direkt på väggen, så att de blir hemmasnickrade wallies som man kan placera lite som man vill…

Jag älskar ju prickar, så formen var ju inte så svår att bestämma mig för.

Föredrar man en annan form än prickar, så kan man ju använda vilken mall som helst.

Kolla in HÄR, där jag tex ritade upp en kaninsilhuett som schablon och klippte ut dessa från tapetpapper och fäste som en bård direkt på väggen!

