Etiketter

, , ,

Emmas spjälsäng har nu monterats isär och burits ut i förrådet.

Med två år fyllda får hon äntligen överta Olivias säng till hennes stora förtjusning!

Den här sängen hade även jag som barn och det är kul att se den komma till användning för en till liten tjej.

Jag målade den röd till Olivia för tre år sedan och den har slitits lite. Men det gör inget, det känns bara charmigt tycker jag.

Just nu ser det ut såhär… jag får se om en tapet kommer att smyga sig in på en vägg, eller om den ska behållas vit.

Den yttre sängkanten är avtagbar och kommer att hakas bort när hon vant sig vid sin nya säng och inte råkar rullar ur den.

Med den lilla röda puffen som ”trappsteg” tar hon sig lätt ur och i sängen själv.

Sen fick vi upp en liten turkos hylla som fick lämna plats till den ljusgröna byrån som flyttade in i rummet för ett par veckor sen.

Nytt och gammalt samsas på rad och skapar lite stämning.

Här är en liten tjej som börjar på Dagis igen på måndag och är laddad till tusen!

Storesyrrans säng är nästan klar!

Det har varit ett litet projekt och jag ska pyssla färdigt det sista snart (ska bara trolla fram lite mer tid) och sen kommer bilder upp på den med, så håll utkik!!

Kramar från oss

