Etiketter

, , ,

Den här första bilden har dykt upp ett flertal gånger på nätet och jag blir lika förtjust varje gång jag ser den.

Därför plockar jag nu upp den i ett inlägg, hyllar stilen och hoppas att ni med finner den inspirerande!

Det är Mark Ruffalo´s barn som har turen att sova i dessa sängar och får njuta av den fina stämningen som föräldrarna skapat med personliga detaljer!

Sängens vita, svarvade ram och mixen av färger skapar en perfekt balans. Sen älskar jag den oemotståndliga vimpeln och detaljerna på väggen är roliga blickfång som skapar en spänning.

Den här stilen ger mig spontant en hemtrevlig känsla, ett varmt välkomnande och en hög mysfaktor!

Mark Ruffalo är bla skådis och har varit med i bla två filmer på sistone som jag gillat: The kids are all right och Shutter Island.

