Etiketter

,

Det har varit ett par intensiva mässdagar som nu är över för den här gången!

Jag ska strax kliva ombord på ett plan hem till min kära lilla familj som jag saknar så att hjärtat värker.

De här bilderna visar lite hur mina blickfång sett ut de senaste dagarna. Gamescom har omkring 250.000 besökare…så ja det blev lite trångt ibland.

 

Vi hade vår mässmonter i affärsdelen av mässan, vilket nu känns befriande. Att jobba i konsumentdelen med den typen av ljudvolym och mängden människor som de här hallarna bjuder på, så hade jag förmodligen svimmat efter första dagen. Men det var häftigt att se och uppleva den atmosfären, även om jag bara inspekterade den för en liten stund.

Här är även några bilder på Paradoxmontern – som sammanfattar mitt senaste fokus! Ganska långt ifrån kreativ barnrumsinredning kanske, men helt klart ett utrymme för spelintresserade vuxna med barnasinne 🙂

 

 


 

