Taggar

, , , ,

Tidigt igårmorse vaknade vi chockartat av en kraftig smäll – blixten slog plötsligt ner strax utanför huset och pajade både router, modem, telefoner, musikanläggning och larm.

Utan tillgång till internet var det som kändes mest handikappande. Det är skrämmande hur snabbt man blir beroende av internet och hur hjälplös man känner sig utan enkel tillgång till det.

Hur som heeeelst. Nu är jag hos mamma och lånar lite internet så att vi iallafall kunde få iväg räkningarna i tid. Och pricka av jobbmail. Och pilla med ett litet blogginlägg. För även det har blivit en smula beroendeframkallande har jag märkt. Och så blir jag såklart även triggad av er kära läsare som återkommer varje vecka och kikar på vad jag har att dela med mig av. Tack!!

Dagens blickfång hamnar på de supersöta små krukorna med miniatyrrosor! Fina vänner var på besök i helgen och även barnen fick en vacker blomma var att dofta på.

Rosor – det gillas skarpt och mönstrena på krukorna är ljuvliga! Mina favoritprickar och blomstermönster i ljuvliga färger.

Blommor i barnrum är inte så vanligt förekommande, men jag tycker absolut att de hör hemma även här. Kanske inte för de yngsta versionerna som helst stoppar sånt i munnen, men för övriga storlekar tror jag det uppskattas enormt!