För den pyssligt intresserade så vill jag varmt rekommendera en av mina favoritbutiker: Panduro Hobby!

Här har jag handlat smått & gott sen urminnes tider och idag lanserar de sin nya webshop & webplats!

Det firas med en kampanj – så passa på om du är ute efter något speciellt eller blir sugen på att tanka lite kreativitet!

Här är länkenoch här är rabattkoden: 70215 som ger dig 15% i rabatt på hela sortimentet! from idag 8/9 tom 18/9!

(Erbjudandet gäller på alla varor till ordinarie pris och kan ej kombineras med andra erbjudanden).

Här är några exempel på Panduro Hobby-prylar jag själv använt mig av på sistone!

Exempelvis använde jag ett grönt dekorativt bladband på en lampskärm ovan och prickigt tyg & cerise sammetsband nedan på sänggaveln jag fixade till Olivia!

Pandurobokstäverna i kartong är poppis och kan enkelt dekoreras i mönstrade papper eller tyg!Eller om du är gravid och är stolt över din fina putande mage – gör en fin avgjutning med gipsrullar och spännram från Panduro Hobby!

Här inne låg Emma för 2½ år sedan…

