Etiketter

, , , , ,

Hittade en fin inspirationsbild från ett amerikanskt barnrum!

Här finns flera snygga detaljer som jag gillar skarpt och tycker att inredaren fått till ett superfint rum.

Nummer ett är favvostolen Eames Rockingchair som jag ska köpa mig en vacker dag. Jag blir alltid lika glad när jag ser den.

Tygkojjan som sytts under våningssängen är perfekt för det lilla gömstället och när man bara vill vara ifred.

Vilda Västern-tapeten är en klassiker och snygg i barnrum och jag tycker att den är lika cool i pojkrum som flickrum!

Den randiga färgglada mattan (från Ikea tror jag) är en härlig färgklick och mjuk att sitta och leka på.

Golvet är vitmålat – så snyggt. Jag gillar målade trägolv skarpt och tycker det är synd att det inte förekommer oftare. Golven gör ofta en stor skillnad!

FOTO: Pinterest.com

