Etiketter

, , , ,

Snart ställer vi om till vintertid och redan nu undrar Olivia varför vi kliver upp mitt i natten om morgnarna pga mörkret. Det undrar jag med förresten.

Så nu vill jag gärna tända lampor omkring mig och gärna en hel del ljus.

Jag surfade runt och hittade dessa ljuvliga papperslanternor hos Cosas som är designade av Jurianne Matter.

De kommer som ett kit på 7st som man lätt viker ihop själv. Sen kan man ställa in ett litet glas i papperslyktan så att det känns säkrare.

Jag älskar motivet och tycker att de även vore dekorativa att hänga upp som en girlang i ett barnrum och använda som en liten vimpel istället.

Foto: Cosas

———–

It is getting darker and darker outside and the need for light is growing bigger.

I found these sweet lanterns at Cosas and fell in love with the adorable retro inspired pattern.

These lanterns could also easily be used as a cute garland in a childrens room – hanging them in a nice little row!

