Etiketter

, ,

Vissa dagar ser en smula annorlunda ut på mitt jobb. Och jag älskar det!

Per hade en period då han reste kors och tvärs i världen för jobbets räkning och laddade ofta upp bilder med rubriken ”Another day at the office” med motiv på sina fötter skönt vilandes framför en poolkant.

Det här är istället en inblick i hur min vardag ibland kan komma att se ut!

En färgklick som heter duga. Här presenterar jag karaktärer från spelet Magicka!

Barnsligt kul, en hel del skratt i kombination med en hög arbetsbelastning.

Att uppnå en bra balans är viktig, men kanske inte alltid helt lätt!

Trevlig helg mina kära Bloggvänner!!

Foto: Jeanette Bauer

—————–

Introducing ”Another day at the office”. Some days at work are slightly unusual and this makes me smile!

I like that each day can look totally different and that we have a lot of odd things going on. I brought my camera with me the other day when we took a lunch break and these images came out as a result!

Have a nice weekend!

