Etiketter

, , , ,

Jag tycker det är rogivande att teckna eller måla. Eller att pyssla med foton. Eller att skapa kreativa alster ur min fantasi!

Barnens teckningar som de gillar allra bäst, daterar jag och sparar i en speciell teckningsmapp!

Min väninna Anki har tagit steget längre och erbjuder barnens första huvudfotingar eller andra motiv som smycke att hänga runt halsen.

Vilken superfin idé tycker jag!

Dessa kan beställas på hennes hemsida Dodidesign!

Kanske kan va ett fint julklappstips!

Foto: Dodidesign

——————-

My friend Anki creates silver jewelry and one of my favourite models is a personalised necklace.

The special motif created on the amulet can be your child´s first simple drawing and the little piece of art can be hang around your neck!

The necklace can be found here: Dodidesign.se

