Etiketter

, , , ,

Ett nytt inlägg som speglar hur annorlunda vissa av mina arbetsdagar kan te sig och som definitivt piffar upp vardagen med totala stretchövningar av smilbanden.

Ovan en liten samling hattar främst avsedda för våra kreativa möten. Det är ju klart enklare att komma på kreativa idéer när man har kul samtidigt och kan skratta sig igenom möten!

Har faktiskt haft en chef en gång i tiden på en annan arbetsplats, som myntade uttrycket: ”Här skrattar vi inte. Vi skrattar aldrig på arbetstid. Punkt.”

Inget för mig i långa loppet om jag säger så.  På min nuvarande arbetsplats skrattar vi desto oftare och det är nog en av de viktigaste ingredienserna för att skapa trivsel inbillar jag mig!

Här är en hjälm som jag försöker få till att efterlikna en karaktärsatteralj från en av våra kommande spel. Syftet med hjälmen är att den ska pryda ett huvud under GDC som just nu pågår i San Fransisco. Vi har ett ”Street Team” på plats som går runt och delar ut spel bland annat!

Här testar vi att munderingen funkar. Känns bra!

Actionhjälte från The Showdown Effect och skattgrävande dvärg från A Game of Dwarves.

För att se båda dessa trailers, klicka på de markerade titlarna ovan!

