Etiketter

, , , ,

Catalina Estrada är namnet på mina läppar just nu. Vilken tjej!

Jag besökte en lokal färghandel häromdagen och bläddrade bland tapetböcker efter inspiration till en lämplig tapet i ”min” pysselhörna i det garage som vi bygger. Och fann en färgsprakande kollektion skapad av en columbiansk mönsterdesigner vid namn Catalina Estrada.

Vilken underbar stil hon har. Mycket av allt och färger och former som sticker ut.

En energi och ett formspråk som väcker nyfikenhet! Det här vill jag gärna se mer av.

Jag hittade en variant som jag blev extra förtjust i. Sov på saken, sålde in idén till P och beställde en rulle dagen efter.  När tapeten kommit ska jag visa er och sen även försöka ge mig på att tapetsera upp den runt ett fönster.

För hur svårt kan det va? Host…jo ganska så svårt kan jag tänka mig, men jag får testa mig fram och ge mitt tålamod en tuff utmaning helt enkelt.

Foto: Catalina Estrada

