Etiketter

, , ,

Efter en lång resa och efter att ha prickat av incheckningen på hotellet beger vi oss ut på en lång promenad för att utforska Boston.

”Vi” består just nu av min fina kollega Daniela och mig själv! På torsdag ansluter fler kollegor, men dessförinnan ska vi se till att få iordning allt som ska va tipptopp inför helgens mässa!

Jag upptäcker till min stora förtjusning att staden har många Magnoliaträd. Jag ÄLSKAR Magnolia.  Tänker leta upp många och tillägna Magnolia ett eget inlägg för att hylla dess skönhet!!

Några kalorier slinker ner i magen och beslutsångesten som rådde inför valet av allt smask var svår…

Vi kämpade tappert med att hålla oss vakna i några timmar till och i samma ögonblick som huvudet snuddade vid kudden så försvann jag in i drömmarnas värld!

