Etiketter

, , ,

I USA tycker jag de är duktiga på att erbjuda braiga frukostar. Tex belgiska våfflor med frozen yoguhrt och färska bär som jordgubbar och blåbär… o lite Maple Syrup på det. Mmmmmm. Ett helt OK sätt att starta en lång arbetsdag på tycker jag.

Sen bar det av till Best Buy för en liten shoppingtur. Kalaset bakom Yellow pressades in i två bilar och sen bar det av till mässan.

Det är spännande att se i vilken turbofart en helt ny miljö byggs upp på den här ytan. Igår såg det ut såhär. Kaos. Idag kommer det att hända ännu mer och imorrn kommer den här platsen att sticka ut ordentligt. Mässor är en värld för sig, speciellt spelmässor!

För er som saknar mitt vanliga tema barnrumsinspiration, så lovar jag att återkomma till det som vanligt nästa vecka!!

Just nu är jag hela veckan i Boston och har mitt fulla fokus på den här mässan som sparkar igång imorgon! Det börjar bli lite pirrigt i magen kan jag lova!

Foto: Jeanette Bauer