Etiketter

, , ,

Jag fortsätter min reserapportering av min konstiga vardag på en annan sida av klotet. Temat står i skarp kontrast till mina vanliga inlägg, men här får ni istället en inblick i en annan spännande värld som jag möts av när jag inte försöker dela med mig av min passion för barnrumsinredning!

Den här torsdagen är nu slut och jag ska strax klappa ihop datorn för kvällen. Idag har jag upplevt en rejäl känslomässig bergodalbana. Mina inbillade worst case scenarios inträffade givetvis… jag hade helgarderat mig med beställning av dubbel uppsättning datorer. Inga av dem dyker upp på mässan.

Noll, intet, nada, nix. Sådär bra om hela ens show bygger på att visa spel på datorer. Min hjärna höll på att kollapsa, nerverna fick sig en omgång milt uttryckt!

Jag ryckte och slet i mer eller mindre alla som kunde engageras i spaningen och en timme före stängning dyker en leverans plötsligt upp från ingenstans och en bautasten glider ner från mina axlar och jag återfår normalpuls.

Halleluja. När man snuddat vid botten kan det ju bara bli bättre!!!Vilken befriande känsla.

Försvunna flyers dök upp, de fellevererade panelerna byttes ut, extra beställda grejs levererades, alla jag möter är hjälpsamma och just nu känns det toppen. Det här kommer att bli bra!

Så jag säger godnatt för nu och imorrnbitti ropar jag: Välkomna alla beräknade 79.000 PAX besökare till vårt Paradox bås!!

