Etiketter

, , , , ,

Fredagen i London var solig och vårig. Ovan mark det vill säga.

Vi valde dock att kliva ner i en mörk och sval krypta och visa kommande heta PC spel för europeisk Press hela dagen!

Halva kollegiestyrkan samlade ovan, strax före hela maskineriet drog igång!

Skarpt ljus utomhus. Mörkaste dunkel inhomhus.

Men det kändes häftigt och intresset var stort!

Tiden svischade som vanligt fort som tusan, 6 spel på 6 timmar nonstop!

Fokus, glada miner och högt tempo, vilken kick!

Från det ena till det andra. Rest och åter landat i verkligheten.

Hemma i soffan igen denna lördagkväll och försöker nu att varva ner en smula.

Barnen har somnat, det är knäpptyst. Bortsett från de läbbiga flugor som övervintrat mellan fönstrena och som lyckats smyga sig in i huset. Dessa retar oss till vansinne där de surrar högt uppe i taket i lampans ljussken och är omöjliga att nå upp till.

Ser mig omkring i huset och får en massa idéer jag skulle vilja förverkliga. Helst på en gång. Men en sak i taget. Tiden ska ju räcka till så himla mycket och listan börjar bli lång. Så de förändringarna som ploppar upp i fantasin just nu får vänta och stå tillbaka till absoluta prios. Som tex vila 🙂

Ser fram emot vårens moment att plantera en massa blommor och släpa fram stora krukor från förrådet och fylla med tjusigheter. Och plantera om alla pelargoner! Ett besök till Zetas står på önskelistan, mitt favorithäng för växtinspiration! Men först ska det krattas tills handflatorna domnar misstänker jag. Fler funderingar snurrar runt i knoppen, men nu säger jag tack & gokväll!

 

 

