Etiketter

, , ,

Sol, vind & vatten! Ett bra recept för rekreation!

Jag behövde en snabb paus och bokade spontant in en SistaMinutenResa till Mallorca och tog med mig lilla familjen!

Nu en vecka senare, hemkommen igårkväll, känner jag att batterierna har hunnit laddas en del, även om det inte direkt är ren avkoppling att resa med små barn.

Jag ville spendera kvalitetstid med familjen! Miljöombytet var ett måste för hemma kan jag inte låta bli att påbörja en massa spännande projekt.

Resan kan sammanfattas med detaljer som sand mellan tårna, fräknar i ansiktet och färgglada kläder.

Glass i stora lass, Lollo & Bernie som nya hjältar, kreativa pysselhörnor, bad & plask, ansiktsmålning, minidisco och barnskratt (och vrål).

Ljumma kvällar, söta Sangrias, böcker, karuseller, utflykter och jättesåpbubblor!

Små upplevelser som förgyller livet och skapar fina minnen.

En vecka går dock alldeles för fort, det sa bara tjoffff.

Det som dock känns superduperprima är att sommaren i Sverige faktiskt fortfarande ligger framför oss. Det här var bara en liten försmak av paradiset.

Ska bli härligt att välkomna sommaren i skärgården. Längtar!

Foto: Jeanette Bauer

