Etiketter

, ,

Den knalligt gröna färgen som dekorerar naturen utomhus just nu är så speciell. Färgen är intensiv och frisk. Tyvärr håller den bara i sig i några veckor innan den övergår i en mörkare grön nyans som håller i sig resten av sommaren.

Fin det med, men denna temporära färg gillar jag ändå allra mest!

Just den här knalliga färgen har jag plockat in i hemmet i form av underbara tallrikar från Anthropologie.

Jag gillar att motivet sticker ut och skapar kontrast till min övriga stil av porslin som går i vitt.

Får även idé som kopplar fantasin till barnrumsinredning. Den här tallriksvarianten skulle faktiskt även kunna hängas upp i ett barnrum för ett färgglatt blickfång.

Jag ska bara se var jag kan få tag på en sån där tallriksmetallhängargrej… någon som har tips?

Foto: Jeanette Bauer

