Jag avviker från temat eftersom mitt fulla fokus de här dagarna enbart är inställt på mässan, nya intryck och nya kontakter!

Strålande sol utomhus, blixtrande lampor inomhus.

Synintrycken liksom ljudet som fortfarande susar i öronen är något utöver det vanliga. Att kliva in genom portarna till den här showen är som att hälsa på i en annan värld.

Montrarna är ofta enorma, man får lätt en känsla av att industrin för gigantiska monterkonstruktioner blomstrar. Vi pratar montrar som kostar multimiljonbelopp och man kan inte annat än häpnas över faschinationen!

Den här Disneymontern som visar Epic Mickey 2 plockade mest poäng hos mig för sina udda och fantastiska inslag. Svårt att återge känslan här, men att stå under de svävande tunna skärmarna som hängde i luften likt fallande blad som snabbt växlade motiv drog min uppmärksamhet till sig.

Alla försöker ju som bäst på sitt sätt att sno åt sig blickarna och det här konceptet stack ut mest i jämförelse med allt annat enligt mig.

Dagens höjdpunkt var dock vår -Paradox Interactives- medverkan i livestreamingen hos TwitchTv!

