Vid årsskiftet flyttade vi ju in i nya fantastiska kontorslokaler och nu efter att ett halvår har hunnit passera, så kan jag fortfarande påstå att utsikten gör mig förbluffad.

Att se Stockholm från ovan i fyra olika väderstreck är makalöst. Återkommer med bilder på utsikten som nu står i sommarskrud.

Mitt fokus i det här inlägget är istället ett mötesrum som nu redan stått klart nästan lika länge som vi hyrt lokalerna. Tiden har bara runnit mellan fingrarna, men nu har jag iallafall dokumenterat lite fotografier på förändringen. Mitt uppdragstema var att få till en känsla av ett bibliotek och ha greve Dracula i åtanke.

Här är resultatet och rummet har en tendens att användas flitigt. Det är en kreativ miljö som ger avslappnade möten med bra idéer!

Här är även en bild på hur rummet såg ut före förvandlingen. Ett ganska vanligt rum med andra ord. Och ett rum som gav många möjligheter till förändring.

Foto: Jeanette Bauer

