Etiketter

, , , ,

Kom på att det var ohyggligt länge sedan jag visade några små glimtar av personliga hem och de detaljer jag fastnar för när jag besöker mina kära vänner.

Här några bilder när vi firade lilla underbara Astrid på hennes 2 års dag hemma hos hennes mormor och morfar i Vasastan för några veckor sedan.

Fick en sån nostalgikick i den fina lägenheten. Det är säkert hela 20 år sedan jag var just i den som senast, men när jag nu klev över tröskeln kändes det som om bara några dagar passerat. Märkligt och häftigt.

Nyrenoverade väggar i klassiska tapetmönster, fantastiska takstuckaturer och enkla retromöbler som snyggt smälter in.

Den mängd färgglada ballonger som vi blåste upp liksom de energisprutande glada barnen som levde rövare bidrog till en alldeles underbar kontrast och skapade en ljuvlig stämning!

Foto: Jeanette Bauer

