Etiketter

, , , , , ,

I höstas bestämde jag mig för att planera in ett par föräldradagar här och där fram till jul. Jag har några ställen som jag önskat ta med mig barnen till, men inte fått tid över under helgerna. Därför ska jag nu försöka pricka av några små utflykter med barnen dessa dagar och idag kom vi iväg på ett litet äventyr!

Kursen var inställd på Bildverkstan, Rum för Barn, på Kulturhuset som jag verkligen längtat att ta med mig barnen till. Det blev mest målning, men även lite lek med lera, sångstund, fika och bus i bokhörnan!

En dag som konstnär med fantastisk utsikt över Sergels Torg från de stora panoramafönstrena och för ovanlighetens skull även lite blå himmel och sol.

Om du har idétorka för en utflykt, så rekommenderar jag klart detta som alternativ!

Foto: Jeanette Bauer

