Taggar

, ,

IMG_3208

Tvåtusentolv... Ett år fyllt av upplevelser och nya erfarenheter.

Här på ”Fröken Bauerbloggen” delar jag främst med mig av mina tankar kring inspirerande barnrum och ting som inspirerar mig.

Lite då och då bjuder jag även på inslag av Another day at the office som illustrerar hur vissa arbetsdagar kan komma att se ut för mig och hur de står i kontrast till vanliga vardagar.

Letade fram ett par Iphonebilder från både en rock club och en natt club som vi hyrde i San Francisco. Och en krypta i London, en mässborg i Boston och ett spelevent på Häringe Slott utanför Stockholm.

1 2s

IMG_0912 IMG_0913

IMG_1532

2012 har varit ett spännande jobbår med en rad intressanta internationella Events som jag genomfört och räknar jag med interna fester, så kommer jag upp i hela 12 stycken. Resor till Boston, London, Los Angeles, San Francisco, Köln och Reykjavik är fantastiska städer jag fått förmånen att besöka i samband med jobb under det här året som gått. Resor är kul, men det innebär alltid även att man mer eller mindre jobbar dygnet runt vid dessa tillfällen. Jag lär mig ständigt något nytt varje gång och erfarenheterna samlas till ett värdefullt kapital.

IMG_0661 IMG_2575

IMG_2001IMG_0585

spöke slott 2 - Copy

10