Etiketter

, ,

3

Min kärlek till grå detaljer visar inga tendenser att avta. Tvärtom så ökar bara viljan att sätta mer gråa toner i miljön som omger mig i hemmet. Grått inger lugn, skapar en varm och ombonad känsla i sinnet.

Under julledigheten passade jag på att måla en till vägg i huset grå och nu när jag betraktat den i några veckor, så undrar jag varför jag inte gjort det tidigare.

Tänkte visa en före/efter bild, men skillnaden dokumenterat på foto känns inte särskilt märkbar. Nu har jag en plan att framkalla lite större format på några favoritbilder och sätta upp på den nymålade väggen. Och när detta väl inträffat ska jag visa förvandlingen!

Men det gråa har ännu inte hittat in till barnrummet! Här inne får färgsättningen fortsätta att spraka energi åt alla håll och kanter …ännu är det turkos, rött, rosa och grönt som dominerar!

DSC_9592

Foto: Jeanette Bauer

