Taggar

, , , ,

IMG_4666

IMG_4721

IMG_4731

Harpa, byggnaden som vi invaderade under tre dagar den gångna veckan i Reykjavik är verkligen något utöver det vanliga.

Jag avslöjade min kärlek till detta makalösa rymdskepp redan i höstas när jag besökte den för första gången och jag var lika fascinerad då.

En surrealistisk känsla som sprids inombords. Men förutom den häftiga glas- och betongkonstruktionen, så bjuder anläggningen även på en utsikt över snötäckta bergstoppar och isande kallt hav, mitt i huvudstaden.

Inne i byggnadens hjärta däremot, riggade vi upp scener, spelhörnor och speldemostationer för våra dryga hundra exklusivt invalda gäster från jordens olika hörn. Intensiva dagar, fullspäckat program och höga halter av adrenalin i kroppen.

Nu när hela kalaset är över och jag reflekterar över veckan som gått, så känns det riktigt bra och lite som att familjen utökats med hundra speciella personer!

IMG_4726

IMG_4724

IMG_4727

IMG_4728

Foto: Jeanette Bauer/ Iphone