Taggar

, , , , ,

DSC_0410

DSC_0412

Mitt brinnande pysselintresse har märkbart smittat av sig på båda mina döttrar till min stora förtjusning!

Den här morgonen vaknade äldsta dottern med pysselidéer som hon ivrigt skulle förverkliga direkt.

Hon plockade på eget bevåg fram både papper, pennor, fjädrar, sax och tejp, samt en kopp som hon använde som mall för huvud och kroppsform till de små kycklingarna som pysslet resulterade i.

Söta påskdekorationer som framöver kan få samsas med målade ägg och fjädrar i riset. Det är såklart lite tjuvstart, men jag kommer att resa bort snart, så för min del passar jag gärna på att njuta lite av de färgsprakande och kreativa skapelserna!

Förresten så knöt vi även på lite fina sidenband på kvistarna som även de blev fina som blickfång!

DSC_0413

Foto: Jeanette Bauer