Taggar

, ,

Jag snubblade in på en svensk sajt häromdagen och fastnade för den ljuvliga stilen och de fina bilderna. Fick en fin dos inspiration och vill här dela med mig av söta tips till barnrummet: Mokkasin.com

Sen tänkte jag passa på att understryka att alla tips jag skriver om här på bloggen, och har skrivit om sen jag startade den för snart tre år sedan, inte är kopplade till att jag blivit mutad till att skriva om dem. Jag letar alltså upp själv inspiration som faller mig i smaken och skriver bara om sånt som tilltalar mig personligen.

Nio av tio inlägg på bloggen omfattar mina egna fotografier. Övriga foton som tex den fina bilden nedan har jag hittat på nätet och där refererar jag alltid till källan, som i det här fallet är Mokkasin.com!

21501-4877152-shopw-bab154

Foto: mokkasin.com