Taggar

, , ,

Glad Påsk & hoppas ni har en skön dag!

Jag är på väg hem till min kära familj igen och spenderar min Låååångfredag på ett flygplan över Atlanten. Tänkte passa på att sortera en miljard bilder på laptopen och samla ihop ett gäng som jag vill framkalla för att sätta in i ett fint album. Hoppas även på ett bra utbud av nya och bra filmer ombord. Det vore såklart najs med några timmars sömn, men funkar inte det, vilket det sällan gör för min del, så är planen att försöka läsa ut min tegelstensbok som jag släpat med mig. Just nu är det del två av The Hunger Games som gäller, dvs Catching Fire, skriven av Suzanne Collins. Vet inte varför den lockat till sig min uppmärksamhet, men jag är helt klart fångad!

Ser nu fram emot ett par dagars efterlängtad ledighet hemma i Sverige. Förhoppningsvis utan den förkylning som jag känner börjar bryta ut.

DSC_0443

Foto: Jeanette Bauer