Taggar

, ,

DSC_1137

HippHipp Hurra för mig idag!
En sån här underbar tårta fick jag i present av finaste Emilia och jag kan meddela att den smakade ljuvligt, chokladälskare som jag är.

Vädergudarna bjöd på ett veligt väder med gassande solsken, snöstorm, sol igen, hagelskur, sol och virvlande snöfall, sol osv. Men snart hoppas jag verkligen att värmen vinner kampen, så att våren kan komma för att stanna.

DSC_1107DSC_1093

Mina ögonlock är redan tunga som bly och jag har ingen aning om var den här helgen tog vägen, det sa bara tjoff.

Smälter intrycken från gårdagen då min kära bror gifte sig. Mysigt!
Känner att de friska vindarna nere vid havet på dagen idag gjorde susen.
Upplever att byxlinningen är en smula tajt efter all god mat jag stoppat i mig.

Vilken skön helg jag haft -trots att den gick i raketfart. Men jag känner mig inte en dag äldre än igår..

20130407-211043.jpg20130407-211053.jpg20130407-211109.jpg