Taggar

, ,

267543-barnrum

För ett par år sen hittade jag sajten Styleroom och fastnade alltid alldeles för många timmar framför datorn när jag surfade runt bland alla olika inspirerande hem.

Nu var det ett tag sen jag var inne och kikade på sidan och även för den delen var aktiv själv. Men här hittade jag ett av mina album som gav mig en ordentlig Söderlivs-nostalgi-kick!

Ovan ser ni första barnrummet som Olivia fick när hon var pytteliten och vi bodde inne i stan. Hela lägenheten finns i bilder att kika på här för den nyfikna: http://www.styleroom.se/album/19655

Stadslivet var mysigt och jag älskade vyn över de svarta takåsarna, att promenera runt i kvarteren, njuta av den lummiga Tantolunden och känna pulsen av staden. Men skärgårdslivet är härligt det med, bara annorlunda och det bjuder på andra kvalitéer.

Förutom den fantastiska naturen och närheten till vattnet, så är jag så glad för alla underbara människor som vi har lärt känna här ute. Kan inte ens föreställa mig hur livet hade varit utan dem i våra liv nu, fina vänner berikar verkligen hela meningen med livet!