Image.aspx

Ofta hittar och tipsar jag om tapeter för barnrum som kanske från början inte är tänkta som barnrumstapeter, men där jag själv tycker att de skulle passa fint in.

När jag väl hittar specifikt barnrumstapeter som jag gillar..tycker inte att det finns kolossalt många sådana, men när det händer, faller jag ofta pladask. Som nu!

Fick syn på en serie tapeter från engelska Hibou Home som är ett märke jag missat. Mycket inspirerande och kikar jag runt på hemsidan räknar jag dessa tre till mina favoriter ”Animal Parade” ovan, ”Enchanted Wood” och ”Into the wild” nedan. Fina motiv och lugna färgskalor, sagor i fokus och fantasin får en fin skjuts!

Inlägget är inte sponsrat förresten, lika bra att nämna det. Inga inlägg har någonsin varit sponsrade för den delen, skriver ju bara om sånt som inspirerar mig.

Image.aspx

Image.aspx

Foto: hibouhome.com