Taggar

, , , , ,

kram1

Det var ganska bra att jag officiellt lovade mig själv att ta mig tid till att teckna. Lite som med träning för min del…uppförsbacken för att komma igång brukar alltid vara grymt brant. Men sen när jag väl fått upp farten, så finns det inget annat jag hellre skulle vilja syssla med för stunden. Ett välbefinnande som är oslagbar!

Idag kände jag för en liten krambild. En digital kram som jag vill skicka ut till alla underbara människor som jag har omkring mig.

Och till dig som flitigt besöker min blogg och bidrar till att den hålls vid liv!

Precis om med min förra bild jag skrev om förra veckan tänkte jag trycka upp även denna i ett par exemplar på ett tryckeri.

Är du intresserad av att få ett eget exemplar att rama in till barnrummet, maila mig då gärna på frokenbauer@gmail.com

kram2

Foto & illustration: Jeanette Bauer