Taggar

, , , , ,

vila1

Mitt illustrerande är lite som balsam för själen. Det är så kul att jag ska försöka publicera ett resultat i veckan! Bra att peppa sig själv🙂

Idag delar jag med mig av den här illustrerade vilan.
En paus i vardagen. Eller kanske en liten tänkare intill ett av mina favoritträd.

Även den här kan beställas om du blir förtjust i den. Det går bra att maila ditt intresse direkt till mig på frokenbauer@gmail.com

Det är så kul med bilder som känns lite personliga och begränsade i sin upplaga. De kan sparas för livet och blir till fina, personliga presenter. Illustrationerna blir fina i ramar eller enkelt upptejpade med härliga washiremsor direkt på väggen.

Mer detaljer kring illustrationer till försäljning hittar du här: https://frokenbauer.wordpress.com/illustrationer/

vila2

Foto & illustration: Jeanette Bauer