Taggar

, , , , , ,

IMG_7813

Yes, jag hann med en illustration den här veckan med. Känns oerhört bra för själen. Några timmar tillsammans med min lilla tuschpenna och musik i högtalarna. Denna gång lite klassiska julsånger….för den mysiga stämningens skull.

Ni börjar känna igen stilen hoppas jag…min förkärlek till träd. Och de tunna tuschlinjerna. Det finns inga genvägar, här måste jag varva ner och rita ett blad i taget…

Även denna illustration ”paraply”kommer jag att trycka upp i en upplaga om 10 st.

En reproduktion av bilden kostar 300:- inkl emballage, frakt och moms. Superbilligt med andra ord. Så här har du helt klart den personligaste julklappen som du fint kan rama in till familjen, vännen, hemmet, barnrummet, hallen – där den passar bäst!

Mer info om alla illustrationer hittar du i fliken ovan som heter just Illustrationer.

Skicka bara ett mail till frokenbauer@gmail.com så fixar jag!

Kram från mig

IMG_7810

IMG_7809

Foto & Illustration: Jeanette Bauer