Etiketter

, , , , , ,

DSC_6892

Min gräsänkekväll förra veckan var som gjord för lite pyssel och detta är resultatet av den här stunden i lugn och ro.

Inför årets största jobbevent som jag planerar, tänker och andas… kändes det som att det här motivet passade ganska bra när jag skulle förklara för barnen vad det är jag pysslar med om dagarna på kontoret högt uppe i luften. Jag kanske inte direkt drar på mig den här outfiten, men lite trolleri känns det som att vi ändå pysslar med på mitt jobb.

Nästa vecka smäller det i Miami, för då går vårt nästa stora spelevent av stapeln!
Mer om detta då, en sak i taget. Men någon lugn illustrationskväll kommer av förklarliga skäl inte att infinna sig. Desto fler knasiga upplevelser istället som får fyllas på i minnesbanken.

Mer info om äppleillustrationen hittar du även här!

DSC_6893

DSC_6895

Foto & illustration: Jeanette Bauer

