Taggar

, , , , , ,

hylla

Den här boken är ett sånt kul projekt och ett resultat av material som jag samlat på mig sen jag startade den här bloggen för närmare 3½ år sedan.

Boken speglar mina idéer och pyssel som jag och flickorna knopat ihop under såväl regniga sommardagar som mörka vinterkvällar. Miljöer som vuxit fram ur fantasier och viljan att skapa fint runtomkring oss.

Ett litet behändigt format till att börja med. Det här är nämligen startskottet och jag blir helt yr i huvudet om jag tänker på hur mycket energi som alstras när man pysslar med saker man brinner för. Många sena nätter har visserligen plöjts ner, men det är okej och så värt det, när man vid tillfällen som nu kan snegla över på traven böcker med material som jag själv jobbat fram med så mycket känslor!

Boken går att beställa här: http://www.styleroom.se/barnrumsbok