Taggar

, , , , , , ,

anna

Nu börjar jag vänja mig vid tanken att jag släppt en bok!
I början kändes det bara overkligt, lite som på låtsas. Men nu har det börjat sjunka in och det känns fantastiskt kul! En glad färgklick i bokhyllan och mina favoritbarnrumsbilder samlade i ett inbundet format. Med mitt namn på, vilken egoboost och lyckorus!

Finurliga Barnrum är ju främst en färgglad inspirationsbok som kan bläddras i. Jag köper ofta inredningsböcker både här på hemmaplan, men allra helst när jag är ute och reser. Dessutom är jag även lite av en samlare av fina kokböcker, trots att jag sällan följer recept. Men som inspiration är de fantastiska och jag kan inte få nog.

Böcker i barnrumsinredningsgenren finns inte så många hittills, men det kanske håller på att ändras. Om jag inte tar fel, så släpps omkring 350 kokböcker om året. I Sverige. Så eftersom det svenska inredningsintresset ökar, så hoppas jag såklart att fler ska upptäcka just den här boken. Även om mina marknadsföringsresurser är minimala om man är ett pyttelitet förlag, men skam den som ger sig!

Här kan du beställa ditt ex att behålla själv eller att ge bort som tex en påskpresent! http://www.styleroom.se/barnrumsbok

anna2

Och från det ena till det andra! Frost!
Nu var det flera veckor sedan jag gick och såg filmen med flickorna, men vilket intryck den haft. De pratar om filmen fortfarande och filmmusiken går på repeat här hemma. Nonstop, låtarna sjungs med stor inlevelse och det finns ingen som helst indikation på att det snart nått sin kulmen.

Jag hade för avsikt att köpa med mig några karaktärer hem under min senaste USA-resa, men det var helt omöjligt. Alla Frostrelaterade produkter var slutsålda. Överallt. I Disneybutiken fick de tydligen in nya leveranser en gång i veckan – som tar slut på mindre än en halvtimme efter uppackning.

Men av en slump sprang jag på en ensam Annadocka på en hylla i en annan affär och slog till. Lyckoruset som gnistrade i flickornas ögon när jag kom hem var obeskrivlig och färgerna på dockans kläder ljuvliga!