Taggar

, , ,

Tänk om det ändå hade kunnat vara blå himmel och solsken idag, när jag födelsdagen till ära ändå tagit semester?

Men istället kan jag ju såklart vara inne med gott samvete, krypa upp i soffan och bläddra i mina nyinvesterade böcker som jag knappt hunnit snudda vid. En återkommande present till mig själv som jag alltid blir glad av! Och sen är det så sällan jag tar mig tid att slita på soffmöbeln, eftersom det finns himla mycket jag vill göra av tiden så fort jag har den.

bild(25)

Men en utflykt till Zetas inkl lunch ska jag iallafall ta mig iväg till… och insupa grönskande inspiration och bara njuta av allt det fina som de trollar fram på det stället.

Imorse grattades jag med skönsång och ljuvliga teckningar. Och ett litet hårt paket med de här fantastiska överraskningarna från Per & flickorna.

bild(24)

Ljusblå Topaz är stenen och smyckesdesignern som ligger bakom konstverken är min goda vän Elin!