Taggar

, , , , , ,

IMG_0087IMG_0404

IMG_0403 IMG_0405

Citerar två rader ur en av Frostlåtarna som fortfarande snurrar på repeat när flickorna får välja:
”-Får jag säga något galet?”
”-Jaa, jag älskar galet!”

Lite så känner jag att livet är just nu. Lite knasigt, men jag gillar att livet är kryddat av så många galna upplevelser. Vardagslivets ekorrhjul blandas upp med mitt yrke inom dataspelsvärlden som sticker ut, stilla fokus på de illustrationer som jag försöker ta mig tid till ibland och såklart utgivningen av boken Finurliga Barnrum som är ett resultat av flera års materialsamlande.

Inspiration finner jag överallt och det finns många komponenter som jag omger mig av som ger mycket energi, såväl bra människor som magnifik natur, inredningar som får ögonen att njuta, mat som får ännu fler sinnen att jubla och barnens skratt ger näring åt hela kroppen.

Jag hinner inte längre blogga lika mycket som jag önskar, dygnets timmar räcker inte alltid till. Men rätt var det är kommer jag på mig själv att dela med mig mera, när väl en tidslucka dyker upp.

Men mobilen bär jag med mig överallt, så Instagram försöker jag uppdatera mer frekvent. Vill du följa mig där, så hittar du mig under @frokenbauer

I det här inlägget delar jag med mig av en samling bilder från Instagram som visar en tårtbit ur min tillvaro den senaste 2 veckorna.

IMG_0102 IMG_0073
Obsidian + Paradox Interactive = sant
Ovan: Presskonferens på the Vessel i San Francisco, där vi offentliggjorde vårt nya samarbete med spelstudion Obsidian! Nedan: Lägenheten vi hyrde för pressmöten och intervjuer. Med vidunderlig utsikt över den fantastiska staden! Samt en glimt från vår lediga lördag innan vi reste hem… en utflykt till Redwoodskogen (Muir Woods) och utisktscheckpoint Golden Gate Bridge!

IMG_0148 IMG_0400
IMG_0129 IMG_0130

IMG_0178  IMG_0329IMG_0332 IMG_0331

Åter hemma i Sverige skiftar fokus mer på barn & familjeliv, detaljerna skiftar och hjärtat får näring.

IMG_0347 IMG_0035IMG_0356 IMG_0434 IMG_0009IMG_0018

Och jag själv sittandes i Game of Thrones järntron som just nu finns att testa på Livrustkammaren för den intresserade!