Taggar

, , , , , ,

kudde

Mjuka och fina kuddar kan med fördel användas till att pigga upp en inredning, speciellt i barnrum!

Här är min nya favorit; en gul kudde med vita prickar, som kompletterar samlingen kuddar som vi bullar upp längs med flickornas sängar intill husväggen.

En ombonad inramning som dessutom bjuder på en pigg färgklick. Och den matchar ju till och med mönstret som sveper in boken, så jag erkänner att det var lite därför jag inte kunde låta bli! Prickar är grejjen och gör mig glad!

blog  bild(25)

Andra detaljer som gör mig glad är när boken Finurliga Barnrum får synas på lite olika ställen!

Just nu får du inte missa Expressens bilaga Leva&Bo som finns ute i butik tom fredag!
Här finns en sida tillägnad barnrumstips …från blogg till bok,  en miniintervju med mig!!

DSC_7904

DSC_7905