DSC_8660

DSC_8665

Här har vi hunnit med att fira ett till litet barn, bara med en månads mellanrum från syrrans 7-årsdag. Nedräkningen har inte bara varit en rutin de gångna veckorna, utan en helig stund före läggdags. Men nu äntligen fick Emma fylla 5 år, vilket var spännande för henne och overkligt för mig som mamma. Från bebis till femåring med den starkaste och envisaste viljan i familjen, så att man själv ligger i blygsamt lä.

Nu är iallafall sommarens semester invigd och jag hoppas kunna frigöra lite mer tid till mitt bloggande som ofrivilligt prioriterats bort en tid. Det finns många projekt jag suktar efter att få sätta tänderna i, men får se i vilken ordning de hamnar och vad som kommer att hinnas med mellan varven av återhämtning. Men först och främst en digital hälsning – Grattis min älskade Emma.. du fyller hela mitt hjärta av glädje och jag är nyfiken på allt du tar dig för och funderar kring! Fem år av bus, energi och kärlek!!

DSC_8523

DSC_8582