Taggar

, , , , ,

IMG_2296IMG_2295IMG_2289   IMG_2291IMG_2287IMG_2199[1]

Med stormsteg närmar jag mig nu min sista arbetsvecka på Paradox Interactive och är nyss hemkommen efter ett par intensiva arbetsdagar på den gigantiska, tyska spelmässan Gamescom i Köln. En upplevelse utöver det vanliga i mässammanhang, känslan är svår att beskriva och liknar ingenting annat med sina 350.000 besökare + personal…där snittåldern ligger långt under min egen.

En smula splittrande inombords att bocka av den här erfarenheten, men jag känner mig oerhört rik på upplevelser och har varit privilegierad som fått chansen att både forma och ansvara för firmans medverkan i shower som dessa!

Känslomässigt även lite sorgligt inombords att ta farväl till många kontakter inom branschen och jag blir extra medveten om vilket stort nätverk, men framförallt goda vänskapliga relationer som byggts upp under årens lopp.

Nu kvarstår fem intensiva dagar kommande vecka… produktiviteten glöder, tiden kommer att fyllas till bredden varje minut och det kommer förmodligen att kännas som en snabb blinkning!

Men först vill jag dela med mig av några bilder från veckans snapshots och lagrar dessa i min minnesbank! Att få avrunda mina nio år med ett av årets största satsningar känns fantastiskt, utmattande och samtidigt vansinnigt roligt!

IMG_2285IMG_2294IMG_2292IMG_2286IMG_2293IMG_2288

Foto/Iphone: Jeanette Bauer