Taggar

, , , , , , ,

IMG_4162

Förra helgen tog vi en tur till Trosa för att hälsa på goda vänner. Fina människor vi lärt känna här ute i skärgården, men som flyttat till den mysiga småstaden belägen en dryg timmes bilresa från Stockholm.

De här vackra bilderna är tagna av fotografen Erika Stenlund och det är fantastiska Christin som bakat de ljuvliga konstverken. Efter att ha sett så många fina skapelser på hennes Instagram och jag nu vid vårt besök fick smaka på chokladbakelsen med färska hallon (bild nedan), kan jag meddela att den är lika delikat som den ser ut att vara!

IMG_4174

Eftersom jag är så hänförd av det fina och det goda, vill jag verkligen lovorda Christins känsla för estetik! Allt hon rör vid blir så vackert och smakfullt.

De här bilderna speglar verkligen hur duktig den här tjejen är och vilken passion hon har för att skapa något som tilltalar många sinnen. Jag är fascinerad och blir så glad över att hon därför använt sin drivkraft och energi som genereras av det här intresset till att starta eget. Det betyder att ännu fler får möjligheten att njuta av det som trollas fram ur hennes fantasi, känsla och talang!

-Christin, tusen Tack för senast och varmt lycka till med dina ambitioner med Alvesunds!

kram/J

IMG_4165

IMG_4166